Cikáni jdou do nebe… a my do pekla.
A zase bouchla bomba nepřizpůsobivosti cikánů. Tentokrát v Ostravě. Samozřejmě, že ne v Praze, kde je vždy jen a jen blaze. Ano, cikánů, ne romů. Doslova mě zvedl ze židle názor Ondřeje Neffa, který se ve svém úvodníku na Neviditelném psu dne 4. 8. 2012 pod názvem Zaděláno na blamáž vyjádřil, že řešením onoho ostravského konfliktu by bylo spíše opravení kanalizační stoupačky v předvším cikány obývaném domě a ne vystěhování jejich obyvatel. Odvolává se na prohlášení ostravského primátora Petra Kainara, které zaznělo z jeho úst na vlnách Radiožurnálu. Vážený pane Anistone, pokud jste mohl shlédnout záběry České televize z předmětných domů, okamžitě byste pochopil, že oprava stoupačky v takto poškozeném domě je stejně kvalitním řešením tohoto problému, jako finanční sanování Řecka. Stejně jako pokrytecky zavíráme oči před zcela zjevnou a nikdy se nezměnící přizpůsobivosti cikánů k prostředí, ve kterém žijí, tak místo toho, abychom popadli tento problém pořádně za pačesy, tak jsme si Cikány přejmenovali na Romy stejně jako Černochy na Afroameričany, abychom ukázali, jak se jich bojíme a aby nebyli na nás naštvaní. A necháváme je, aby si dělali, co chtěli. A trapně pindáme do médií ústy svých mediálních vševědů, jak je to přece nelidské řádně zakročit proti zcela evidentnímu parazitismu s více než tragickými důsledky pro toho, kdo ho musí (?) snášet. Přitom je evidentním paradoxem, že proti jiným parazitismům bojujeme stejně hrdinně, jako sověti u Stalingradu a Leningradu proti fašounům. Zemědělství a zdravotnictví budiž toho zářným příkladem.
I v tomto případě se chováme stejně nesmyslně a zbaběle, jako ke všem problémům na tomto světě. Přitom zapomínáme, že už jen pomyslný krůček nás dělí od okamžiku, který jednoznačně charakterizují následující verše:
Menšiny
Až se menšiny
stanou
většinou
tak snad vylezeme zpod peřiny
a postavíme se proti sobě
za každou dědinou
Tam vytáhneme na sebe sekyry
abychom dostáli preambuli své víry,
že spravedlnost lze měřit
i násilím
aniž by přitom bylo nutné
být hrdinou
když cizí nedovolí přežít
rodilým.
S cikány je to naprosto stejné, jako s muslimy. Cikáni se od muslimů liší jen absencí militantního náboženství. I klasičtí parazité jsou typickými nevěřícími. O to více a úspěšněji parazitují napříč náboženským a společenským spektrem. Zajímá je jen to, kde se lze dobře a pokud možno zadarmo bez jakýchkoli následků z toho plynoucích dobře nažrat a pak dostát své základní biologické premise: množit se, množit se a množit se. V Číně už přišli na to, kam vede nekontrolované množení. Do více než horoucích pekel. Pokud s tím nic neuděláme, tak nás čeká to, co zatím jen nastínil jeden belgický islámský aktivista v interwiev, které nedávno otiskl v rámci svobody slova jeden belgický oficiální deník. V něm onen militantní islamista doslova uvedl, že „…když se Belgičanům nelíbí islám, tak ať odejdou z Belgie!“. Chápete Češi, Moravané a Slezané, co vás za několik let čeká? Pokud Vám to nedochází, tak si prohlédněte aktuální, níže uvedená oficiální demografická fakta hovořící více než jasně o tom, kam směřujeme a co nás čeká…
Statistiky nelžou, ale až to budete číst, už to nebude platit.
ČERNÁ BUDOUCNOST ČR.
3% populace v ČR tvoří Cikáni, žije jich zde cca 250 - 300.000
25% z celkového počtu Cikánů žije v Severních Čechách
21% z celkového počtu Cikánů žije na Severní Moravě
47% bytů obývaných Cikány není vybaveno ani splachovacím WC, 40 m2 bytové plochy obývá v průměru 6,9 Cikánů
30% manželství v mnoha cikánských skupinách uzavírají příbuzní
6% cikánských žen poprvé rodí mezi 14 a 16 lety
19% cikánských žen poprvé rodí v 16 letech; na jednu cikánskou ženu připadají průměru až 4 interrupce
60% dětí umístěných v dětských domovech je cikánské národnosti
51% cikánských dětí se učí ve zvláštních školách
22% cikánských dětí propadá v 1. třídě
25% cikánských dětí ve věku 6 -7 let je v pásmu verbální debility
56% Cikánů nemá ani základní vzdělání
32,7% Cikánů má základní vzdělání
8% Cikánů se vyučí v oboru
2,5% Cikánů má středoškolské vzdělání
0,8% Cikánů má vysokoškolské vzdělání
85% Cikánů je nezaměstnaných
60% Romů je nezaměstnaných déle než 3 roky
40% dospělých Cikánů se živí nelegálním způsobem
60% dospělých vězňů ve věznicích jsou osoby cikánské národnosti
75% se Cikáni podílejí na kriminalitě (v některých lokalitách dosahuje jejich kriminalita až 95% = především kapesní krádeže a loupežná přepadení
30% pouličních prostitutek má cikánskou národnost
25% pouličních cikánských prostitutek má za pasáka svého příbuzného.
„Nejtalentovanější“ cikánka v ČR Věra Bílá má naštěstí jediné dítě, přesto kriminálníka. Její muž je rovněž kriminálník; promarnila všechny šance, které v našem státě nikdo jiný nedostal, je závislá na automatech a všichni tři berou sociální podporu a jsou přítěží pro společnost. Velké množství mladých Cikánů pobírá sirotčí důchod! Mladá cikánka většinou uvádí jako otce svého novorozece nejstaršího člena rodiny.
Růst cikánské populace v ČR:
rok 1945 - 10 000 Cikánů
rok 1959 - 20 000 Cikánů
rok 1973 - 40 000 Cikánů
rok 1987 - 80 000 Cikánů
rok 2001 - 160 000 Cikánů
rok 2012 - 320 000 Cikánů
Každých 14 let se počet Cikánů v ČR zdvojnásobuje!!!!
Růst cikánské populace je největším bezpečnostním rizikem pro Českou republiku.
Věznění 12 000 cikánských vězňů nás stojí ročně 4 miliardy korun.
Sociální dávky pro Cikány činí 20 miliard Kč ročně.
Obrovské škody na majetku vznikají při "sběru" železa našimi nepřizpůsobivými občany.
Cikáni jsou jediní občané ČR, kteří mají zdravotní péči zdarma.
Je to další skrytý příspěvek pracujících ve prospěch nepracujících.
Je pravidlem, že cikánovi platí advokáta u soudu stát (advokáti přidělování ex offo). Vzhledem k tomu, že podíl tohoto etnika na zločinu je 75%, jedná se o další obrovskou zátěž pro státní rozpočet.
Za 14 tet se všechny tyto problémy a náklady zdvojnásobují. I riziko, že se staneme obětí zločinu, bude minimálně dvojnásobné.
Opravdu nemůžeme udělat nic pro to, abychom všechna tato rizika a nebezpečí eliminovali? Nejsem rasista, držím se názoru Františka Ringa Čecha, který se vyjádřil, že údajný problém rasistické nesnášenlivosti vůči Cikánům neexistuje, že se jedná pouze o výrazy nespokojenosti vůči všem těm, kteří dělají bordel. Ať je bílý nebo černý. A že by mělo bezvýhradně platit ono u nás zcela pomíjené rčení padni komu padni. Ať jsi takový nebo onaký, když budeš dělat bordel, dostaneš za to přes tlamu. Když jsme si oficiálně ve všem rovni, proč v jistých věcech si jsme tak setsakramentsky NEROVNI? Á propos, proč není podobný problém v přizpůsobivosti s ostatními etniky u nás, např. s Vietnamci?
To, že budeme jen planě vše přecházet a jen lhát do masmédií, jak se věci doopravdy mají, si neuřezáváme větev pod sebou. Tu jsme si už dávno uřezali. Teď pod stromem ústy svých mediálních lžiproroků marně přemýšlíme o tom, zda nám opravdu stálo za to opustit stromy a vydat se vzpřímeně do travnatých savan.
|